Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
TASCHEN knyga „Lindbergh: Fashion"
Leiskimės paskui Pėterį Lindbergą jo keturių dešimtmečių keliu per mados fotografiją. Šis vokiečių fotografas, bendradarbiaudamas su labiausiai gerbiamais mados atstovais, sukūrė naujus pasakojimus su humanistiniu aspektu ir padarė nepakartojamas nuotraukas, kurios vienu metu yra ir introspekcinės, ir patrauklios. Šioje knygoje rasite daugiau nei 300 nuotraukų, daugelis kurių anksčiau nebuvo skelbtos, bei atnaujintą įžangą, kurioje Lindbergas išreiškia savo sentimentus „vadinamajai mados fotografijai“.
Lindbergo objektyvas
Fotografas, pakeitęs mados fotografijos veidą
Pėteris Lindbergas 1988 m. Malibu paplūdimyje padarė „Baltų marškinėlių“ nuotraukų seriją, dabar žinomą visame pasaulyje. Paprastose, bet originaliose nuotraukose įamžintos Linda Evangelista, Christy Turlington, Rachel Williams, Karen Alexander, Tatjana Patitz ir Estelle Lefébure. Tai buvo laikotarpio, kurio metu buvo iš naujo apibrėžtas grožio suvokimas, pradžia, o Lindbergas pakeitė vėlesnių dešimtmečių mados fotografijos veidą.
Šioje knygoje yra daugiau nei 300 nuotraukų, padarytų per keturiasdešimt Lindbergo karjeros metų. Jose atsispindi vokiečių fotografo taikyti kinematografiniai atspalviai ir humanistinis požiūris; nuotraukos vienu metu ir vilioja, ir yra introspektyvios.
1980 m. Rei Kawakubo paprašė Lindbergo nufotografuoti „Commes des Garçons“ kampaniją – vieną iš jo ankstyvųjų žingsnių komercinėje fotografijoje. Kawakubo suteikė jam visišką veiksmų laisvę. Per kitus metus jis ėmė bendradarbiauti su labiausiai žinomais madų pasaulio vardais ir užmezgė abipusiai gerbiamus santykius. Lindbergo pagarba vieniems didžiausių mūsų laikų dizainerių juntama jo portretuose. Tarp jo fotografuotųjų yra Azzedine Alaïa, Giorgio Armani, Alber Elbaz, John Galliano, Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Thierry Mugler, Yves Saint Laurent, Jil Sander ir Yohji Yamamoto.
Lindbergas dažnai laikomas savo srities pionieriumi, kuris vietoj standartinio grožio normų labiau vertino savo subjektų esmę ir individualumą. Jis suvaidino svarbų vaidmenį tokių modelių kaip Kate Moss, Naomi Campbell, Linda Evangelista, Cindy Crawford, Mariacarla Boscono, Lara Stone, Claudia Schiffer, Amber Valletta, Nadja Auermann ar Kristen McMenamy kelyje į šlovę.
Lindbergas fotografavo ir Holivudo veidus. Jo darbuose galima rasti Cate Blanchett, Charlotte Rampling, Richard Gere, Isabelle Huppert, Nicole Kidman, Madonna, Brad Pitt, Catherine Deneuve ir Jeanne Moreau. Tiek Annos Wintour pirmojo „Vogue“ viršeliui parinktoje nuotraukoje, tiek legendinėje Tinos Turner nuotraukoje ant Eifelio bokšto svarbiausia nėra drabužiai, įžymybė ar žavesys. Lindbergo nuotraukose perteikiamas jo subjektų žmogiškumas ir juntama tik jam būdinga rami melancholija.
Nuo pat karjeros pradžios Lindbergas buvo gerai žinomas šiuolaikiniame meno pasaulyje: jo nuotraukos pradėtos demonstruoti galerijose daug anksčiau nei jos atsirado žurnaluose. Šiame leidinyje pateikiama atnaujinta įžanga, kurioje panaudotos 2016 m. vykusio interviu detalės, ir leidžiama nors trumpai žvilgterėti pro Lindbergo objektyvą, fotografui pasakojant apie savo ankstyvuosius bendradarbiavimo atvejus, mažutį ryšį tarp komercinio ir vaizduojamojo meno ir istorijų pasakojimo galią.
Fotografas ir autorius
Peter Lindbergh (1944–2019) buvo savo srities meistras, palikęs žymę fotografijos istorijoje. Jis nufotografavo pirmojo amerikietiškojo „Vogue“ viršelį, kai jo vyriausiąja redaktore buvo Anna Wintour, ir pirmą kartą subūrė jaunų moterų grupę, tapusią 1990-ųjų supermodeliais. Jo darbai buvo demonstruojami asmeninėse parodose „Hamburger Bahnhof“, Berlyno šiuolaikinio meno muziejuje, Bunkamura meno muziejuje Tokijuje, Puškino vaizduojamojo meno muziejuje Maskvoje ir „Kunstpalast“ Diuseldorfe.
„Peter Lindbergh: On Fashion Photography“
Knyga kietais viršeliais, 23,9 x 34 cm, 3,09 kg, 440 puslapių
ISBN 978-3-8365-8442-5
Leidimas: daugiakalbis (anglų, prancūzų, vokiečių kalbomis)
Lindbergo objektyvas
Fotografas, pakeitęs mados fotografijos veidą
Pėteris Lindbergas 1988 m. Malibu paplūdimyje padarė „Baltų marškinėlių“ nuotraukų seriją, dabar žinomą visame pasaulyje. Paprastose, bet originaliose nuotraukose įamžintos Linda Evangelista, Christy Turlington, Rachel Williams, Karen Alexander, Tatjana Patitz ir Estelle Lefébure. Tai buvo laikotarpio, kurio metu buvo iš naujo apibrėžtas grožio suvokimas, pradžia, o Lindbergas pakeitė vėlesnių dešimtmečių mados fotografijos veidą.
Šioje knygoje yra daugiau nei 300 nuotraukų, padarytų per keturiasdešimt Lindbergo karjeros metų. Jose atsispindi vokiečių fotografo taikyti kinematografiniai atspalviai ir humanistinis požiūris; nuotraukos vienu metu ir vilioja, ir yra introspektyvios.
1980 m. Rei Kawakubo paprašė Lindbergo nufotografuoti „Commes des Garçons“ kampaniją – vieną iš jo ankstyvųjų žingsnių komercinėje fotografijoje. Kawakubo suteikė jam visišką veiksmų laisvę. Per kitus metus jis ėmė bendradarbiauti su labiausiai žinomais madų pasaulio vardais ir užmezgė abipusiai gerbiamus santykius. Lindbergo pagarba vieniems didžiausių mūsų laikų dizainerių juntama jo portretuose. Tarp jo fotografuotųjų yra Azzedine Alaïa, Giorgio Armani, Alber Elbaz, John Galliano, Jean Paul Gaultier, Karl Lagerfeld, Thierry Mugler, Yves Saint Laurent, Jil Sander ir Yohji Yamamoto.
Lindbergas dažnai laikomas savo srities pionieriumi, kuris vietoj standartinio grožio normų labiau vertino savo subjektų esmę ir individualumą. Jis suvaidino svarbų vaidmenį tokių modelių kaip Kate Moss, Naomi Campbell, Linda Evangelista, Cindy Crawford, Mariacarla Boscono, Lara Stone, Claudia Schiffer, Amber Valletta, Nadja Auermann ar Kristen McMenamy kelyje į šlovę.
Lindbergas fotografavo ir Holivudo veidus. Jo darbuose galima rasti Cate Blanchett, Charlotte Rampling, Richard Gere, Isabelle Huppert, Nicole Kidman, Madonna, Brad Pitt, Catherine Deneuve ir Jeanne Moreau. Tiek Annos Wintour pirmojo „Vogue“ viršeliui parinktoje nuotraukoje, tiek legendinėje Tinos Turner nuotraukoje ant Eifelio bokšto svarbiausia nėra drabužiai, įžymybė ar žavesys. Lindbergo nuotraukose perteikiamas jo subjektų žmogiškumas ir juntama tik jam būdinga rami melancholija.
Nuo pat karjeros pradžios Lindbergas buvo gerai žinomas šiuolaikiniame meno pasaulyje: jo nuotraukos pradėtos demonstruoti galerijose daug anksčiau nei jos atsirado žurnaluose. Šiame leidinyje pateikiama atnaujinta įžanga, kurioje panaudotos 2016 m. vykusio interviu detalės, ir leidžiama nors trumpai žvilgterėti pro Lindbergo objektyvą, fotografui pasakojant apie savo ankstyvuosius bendradarbiavimo atvejus, mažutį ryšį tarp komercinio ir vaizduojamojo meno ir istorijų pasakojimo galią.
Fotografas ir autorius
Peter Lindbergh (1944–2019) buvo savo srities meistras, palikęs žymę fotografijos istorijoje. Jis nufotografavo pirmojo amerikietiškojo „Vogue“ viršelį, kai jo vyriausiąja redaktore buvo Anna Wintour, ir pirmą kartą subūrė jaunų moterų grupę, tapusią 1990-ųjų supermodeliais. Jo darbai buvo demonstruojami asmeninėse parodose „Hamburger Bahnhof“, Berlyno šiuolaikinio meno muziejuje, Bunkamura meno muziejuje Tokijuje, Puškino vaizduojamojo meno muziejuje Maskvoje ir „Kunstpalast“ Diuseldorfe.
„Peter Lindbergh: On Fashion Photography“
Knyga kietais viršeliais, 23,9 x 34 cm, 3,09 kg, 440 puslapių
ISBN 978-3-8365-8442-5
Leidimas: daugiakalbis (anglų, prancūzų, vokiečių kalbomis)
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Italija – tai visų gyvenimo aspektų grožio ir stiliaus sinonimas: turtinga Romos istorija, Florencijos renesanso dailė, grakštūs Venecijos kanalai, aukštoji Milano mada, firminiai Bolonijos makaronai, spalvinga Portofino architektūra ir žydri Kaprio bei Amalfio pakrantės vandenys... tai tik keletas iš daugybės pavyzdžių. Patys italai gyvena tarp šitos...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...