Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga „Palm Beach"
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu klausydamiesi istorijų ir stebėdami Palm Byčo veidu tapusius žmones ir vietas.
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities profesionalai.
1900-ųjų pradžioje tuometinis naftos baronas Henry Morrison Flagler susidomėjo pietiniu Floridos krantu, kur pradėjo kurti išskirtinį kurortą. Nutiesęs geležinkelį, palengvinusį patekimą į teritoriją, jis pastatė du viešbučius, tikėdamasis, kad į šią vietą atsikraustys Amerikos aristokratija. Ši kukli bendruomenė išsivystė į puikiai žinomą vietovę, kur lankosi britų karališkoji šeima, Amerikos kino žvaigždės ir kur savo namus toli nuo namų įsikuria kai kurios iš svarbiausių šalies šeimų. Šio šimtmečio metu Palm Byčas tapo žinomas kaip prabangi priebėga, kur senojo pasaulio žavesys dera su naujojo pasauliorafinuotumu.
Apie autorių
Dizainerė, skonio kūrėja ir dirbanti dviejų vaikų mama Aerin Lauder yra šiuolaikinio stiliaus ikona. Įsipareigojusi gyventi gražiau, 2012 m. ji įkūrė prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklą AERIN. Meilė interjerui ir talentas kurti šiltas, jaukias erdves, Aerin elegantiška, nesudėtinga estetika atspindi jos unikalų auklėjimą. Kaip ji sako: „Grožis yra mano paveldas, bet namai ir aksesuarai – mano aistra. Rinkoje atsirado galimybė sukurti gyvenimo būdo prekės ženklą, kurio pagrindą sudaro moteriški, šiuolaikiški ir lengvi produktai su tvirtu paveldu. Nusprendžiau paleisti AERIN ir visą grožio sampratą paversti mūsų gyvenimo būdo dalimi.” Aerin įneša lengvumo ir grožio į visas gyvenimo sritis ir, kaip atsidavęs filantropas, į kitų gyvenimus.
Knygos detalės
272 puslapiai
Virš 250 iliustracijų
Anglų kalba
Išleidimo metai 2019
Plotis 24.9 x aukštis 33.2 x D 3.5 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614288626
2.268 kg
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities profesionalai.
1900-ųjų pradžioje tuometinis naftos baronas Henry Morrison Flagler susidomėjo pietiniu Floridos krantu, kur pradėjo kurti išskirtinį kurortą. Nutiesęs geležinkelį, palengvinusį patekimą į teritoriją, jis pastatė du viešbučius, tikėdamasis, kad į šią vietą atsikraustys Amerikos aristokratija. Ši kukli bendruomenė išsivystė į puikiai žinomą vietovę, kur lankosi britų karališkoji šeima, Amerikos kino žvaigždės ir kur savo namus toli nuo namų įsikuria kai kurios iš svarbiausių šalies šeimų. Šio šimtmečio metu Palm Byčas tapo žinomas kaip prabangi priebėga, kur senojo pasaulio žavesys dera su naujojo pasauliorafinuotumu.
Apie autorių
Dizainerė, skonio kūrėja ir dirbanti dviejų vaikų mama Aerin Lauder yra šiuolaikinio stiliaus ikona. Įsipareigojusi gyventi gražiau, 2012 m. ji įkūrė prabangaus gyvenimo būdo prekės ženklą AERIN. Meilė interjerui ir talentas kurti šiltas, jaukias erdves, Aerin elegantiška, nesudėtinga estetika atspindi jos unikalų auklėjimą. Kaip ji sako: „Grožis yra mano paveldas, bet namai ir aksesuarai – mano aistra. Rinkoje atsirado galimybė sukurti gyvenimo būdo prekės ženklą, kurio pagrindą sudaro moteriški, šiuolaikiški ir lengvi produktai su tvirtu paveldu. Nusprendžiau paleisti AERIN ir visą grožio sampratą paversti mūsų gyvenimo būdo dalimi.” Aerin įneša lengvumo ir grožio į visas gyvenimo sritis ir, kaip atsidavęs filantropas, į kitų gyvenimus.
Knygos detalės
272 puslapiai
Virš 250 iliustracijų
Anglų kalba
Išleidimo metai 2019
Plotis 24.9 x aukštis 33.2 x D 3.5 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614288626
2.268 kg
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...
Knygoje „Jaunasis Holivudas“ pateikiami portretų fotografės Claiborne Swanson Frank darbai, kurios pirmąją knygą „American Beauty“ (lt. Amerikietiškas grožis) „Assouline“ leidykla išleido 2012 m. Swanson Frank nufotografavo daugiau nei 60 karščiausių, perspektyvių šiandieninio Holivudo moterų, o įkvėpimo sėmėsi iš senojo Holivudo. Tarp šių moterų buvo...
Majamis daugelio laikomas dinamiškiausiu, sparčiausiai augančiu ir seksualiausiu šalies miestu, o jo populiarumas šiuo metu didesnis nei bet kada anksčiau. Tačiau tai miestas, kuris nesikeičia – jis paprasčiausiai vystosi, niekada neperrašinėdamas praeities, o tik kažką pridėdamas prie savo garsaus paveldo. O tai ir yra tikrasis Majamio grožis....