TASCHEN knyga „Gaudi"

560283
Atsiliepimai (0)

Langų rėmai išsiraito kaip šakos su žiedais, o keramikinės plytelės tviska kaip roplių oda – tai tik keletas iš karštligiškos Antonio Gaudžio architektūrinės vaizduotės darbų pavyzdžių. Šiame leidinyje apie modernistinį katalonų architektą pristatomas jo išskirtinis dėmesys natūralioms detalėms ir jo unikali vizija, leidusi Barselonos miesto gatvėse pastatyti išskirtinius pastatus, kurie stebina net ir po šimtmečio.

Dievo architektas

Kerinti Gaudžio kuriama statomos aplinkos ir gamtos pasaulio simbiozė

Ar grožėtumėmės Sagrada Família bažnyčios bokštais, tviskančiu Casa Batlló namo fasadu, ar užburiančiu Guelio parko kraštovaizdžiu, vis tiek būtų nesunku suprasti, kodėl Antonis Gaudis (1852–1926) buvo vadinamas „Dievo architektu“. Grakščių formų, matematiškai preciziški jo darbai leidžia atkartoti gamtos kūrybos stebuklą: stulpai kyla į viršų kaip medžių kamienai, langų rėmai išsiraito kaip šakos su žiedais, o keramikinės plytelės tviska kaip žvynuota roplių oda.

Gaudis skyrė išskirtinį dėmesį natūralioms detalėms, sėmėsi įkvėpimo ir neogotikinės ir rytietiškos estetikos, visą gyvenimą laikė save tikru katalonu ir sugebėjo sukurti išskirtinį modernistinį judėjimą, pakeitusį ir iš naujo apibrėžusį Barselonos miesto vaizdą.

Septyni iš Gaudžio projektų yra įtraukti į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą, o šioje knygoje pristatoma išskirtinė architekto vizija bei jo unikalus paveldas, tyrinėjama įtaka ir detalės, dėl ko pastatai daro įspūdį, įkvepia ir žavi net ir praėjus šimtmečiui po jų pastatymo.

Redaktorius

Peter Gössel vadovauja muziejų ir parodų dizaino agentūrai. Jis yra išleidęs „TASCHEN“ monografijas apie Julius Shulman, M. Schindler, John Lautner ir Richard Neutra bei keletą leidinių, priklausančių Pagrindinės architektūros serijai.

Autorius

Maria Antonietta Crippa yra kviestinė architektūros istorijos dėstytoja Milano Politechnikos universiteto Architektūros ir Architektūros mokyklos planavimo katedroje. Nuo 1980-ųjų pradžios ji yra išleidusi daug darbų apie architektūrą ir miestų planavimą.

Knygos detalės

Knyga kietais viršeliais, 21 x 26 cm, 0,59 kg, 96 puslapiai

ISBN 978-3-8365-6028-3

Leidimas: anglų k.

560283

Dievo architektas

Kerinti Gaudžio kuriama statomos aplinkos ir gamtos pasaulio simbiozė

Ar grožėtumėmės Sagrada Família bažnyčios bokštais, tviskančiu Casa Batlló namo fasadu, ar užburiančiu Guelio parko kraštovaizdžiu, vis tiek būtų nesunku suprasti, kodėl Antonis Gaudis (1852–1926) buvo vadinamas „Dievo architektu“. Grakščių formų, matematiškai preciziški jo darbai leidžia atkartoti gamtos kūrybos stebuklą: stulpai kyla į viršų kaip medžių kamienai, langų rėmai išsiraito kaip šakos su žiedais, o keramikinės plytelės tviska kaip žvynuota roplių oda.

Gaudis skyrė išskirtinį dėmesį natūralioms detalėms, sėmėsi įkvėpimo ir neogotikinės ir rytietiškos estetikos, visą gyvenimą laikė save tikru katalonu ir sugebėjo sukurti išskirtinį modernistinį judėjimą, pakeitusį ir iš naujo apibrėžusį Barselonos miesto vaizdą.

Septyni iš Gaudžio projektų yra įtraukti į UNESCO Pasaulio paveldo sąrašą, o šioje knygoje pristatoma išskirtinė architekto vizija bei jo unikalus paveldas, tyrinėjama įtaka ir detalės, dėl ko pastatai daro įspūdį, įkvepia ir žavi net ir praėjus šimtmečiui po jų pastatymo.

Redaktorius

Peter Gössel vadovauja muziejų ir parodų dizaino agentūrai. Jis yra išleidęs „TASCHEN“ monografijas apie Julius Shulman, M. Schindler, John Lautner ir Richard Neutra bei keletą leidinių, priklausančių Pagrindinės architektūros serijai.

Autorius

Maria Antonietta Crippa yra kviestinė architektūros istorijos dėstytoja Milano Politechnikos universiteto Architektūros ir Architektūros mokyklos planavimo katedroje. Nuo 1980-ųjų pradžios ji yra išleidusi daug darbų apie architektūrą ir miestų planavimą.

Knygos detalės

Knyga kietais viršeliais, 21 x 26 cm, 0,59 kg, 96 puslapiai

ISBN 978-3-8365-6028-3

Leidimas: anglų k.

560283

Panašūs produktai