RIZZOLI knyga "Tom Ford 002 "

864379
Atsiliepimai (0)

Tomas Fordas yra žymus dizaineris, kurio bendravardis ženklas turi ištikimų pasekėjų visame pasaulyje – nuo ​​Milano ir Naujojo Delio iki Šanchajaus ir Niujorko. Praėjus septyniolikai metų nuo jo geriausiai parduodamos debiutinės knygos Tomas Fordas (2004), kurioje išsamiai aprašomas jo, kaip italų leidyklos „Gucci“ kūrybos direktoriaus, laikas, šis antrasis tomas yra vaizdinė odė to paties pavadinimo „Ford“ prekės ženklui, sukurtam 2005 m. ir apimanti kosmetiką, akinius, vyriškus drabužius, ir jo kritikų pripažinta moteriškų drabužių linija.

166,00 €
Su mokesčiais
Paskutinė prekė

Prekę apžiūrėti ir įsigyti galite šiuose KRISPO salonuose:

Vilnius

Ozas parduotuvė (PPC Ozas) / Ozo g. 18

Kaunas

Kauno Savanorių pr. salonas / Savanorių pr. 192 C
Kauno salonas PC Akropolis / Karaliaus Mindaugo pr. 49 (PC Akropolis)

Klaipėda

Klaipėdos Liepų salonas / Liepų g. 22
Prekę įsigyti ir apžiūrėti galite šiuose KRISPO salonuose:
  • Kauno Savanorių pr. salonas / Savanorių pr. 192 C
  • Ozas parduotuvė (PPC Ozas) / Ozo g. 18
  • Kauno salonas PC Akropolis / Karaliaus Mindaugo pr. 49 (PC Akropolis)
  • Klaipėdos Liepų salonas / Liepų g. 22

Gerbiamas dizaineris ne tik katapultavo savo prekės ženklą į aukščiausius mados pasaulio ešelonus – sulaukęs Amerikos mados dizainerių tarybos ir žurnalo „Time“ geriausio metų dizainerio apdovanojimų, bet ir atkreipė Holivudo dėmesį, įtraukdamas ištikimus A sąrašo gerbėjus. tokie kaip Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland ir Nicholas Hoult savo kilimo ir tūpimo tako laidose ir reklamos kampanijose. Šiame nuostabiame tome yra akinantys „Ford“ drabužių ir aksesuarų dizaino vaizdai, mados redakcijos su geriausiais modeliais, tokiais kaip Gigi Hadid, Joan Smalls, Mica Argañaraz ir Jon Kortajarena, ir jo firminės seksualiai apkrautos reklamos kampanijos, kurias vykdo fotografai, tokie kaip Inez & Vinoodh, Nickas Knightas, Stevenas Meiselis ir Mertas ir Marcusas.

Knygos detalės

Kietas viršelis
Išleista Rizzoli (16 Nov. 2021)
Anglų kalba
416 puslapiai

Plotis 28.7 x 6.02 x aukštis 37.59 cm

ISBN-13:  978-0847864379

864379

Gerbiamas dizaineris ne tik katapultavo savo prekės ženklą į aukščiausius mados pasaulio ešelonus – sulaukęs Amerikos mados dizainerių tarybos ir žurnalo „Time“ geriausio metų dizainerio apdovanojimų, bet ir atkreipė Holivudo dėmesį, įtraukdamas ištikimus A sąrašo gerbėjus. tokie kaip Julianne Moore, Lauren Hutton, Pat Cleveland ir Nicholas Hoult savo kilimo ir tūpimo tako laidose ir reklamos kampanijose. Šiame nuostabiame tome yra akinantys „Ford“ drabužių ir aksesuarų dizaino vaizdai, mados redakcijos su geriausiais modeliais, tokiais kaip Gigi Hadid, Joan Smalls, Mica Argañaraz ir Jon Kortajarena, ir jo firminės seksualiai apkrautos reklamos kampanijos, kurias vykdo fotografai, tokie kaip Inez & Vinoodh, Nickas Knightas, Stevenas Meiselis ir Mertas ir Marcusas.

Knygos detalės

Kietas viršelis
Išleista Rizzoli (16 Nov. 2021)
Anglų kalba
416 puslapiai

Plotis 28.7 x 6.02 x aukštis 37.59 cm

ISBN-13:  978-0847864379

864379

Panašūs produktai