Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga "George Lois: The Big Idea"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.
George Lois is advertising's most famous art director, the original ""Mr. Big Idea."" Time magazine called Lois, ""a media renaissance man... an iconoclastic genius... a legendary advertising guru."" He founded the creative revolution that spawned modern advertising, as his iconoclastic talent created icons - dramatizing the problems, solutions, foibles, and promises of American life. Indeed, most astute media critics recognize Lois as a pioneering avant-garde mover of the culture. In this mind-boggling archeological dig into his oeuvre, Lois discovers, and reveals, the influences on his unforgettable concepts as he probes the echoes in his mind's eye, tracing more than one hundred of his ""Big Ideas"" back to the origin of each concept. Each double-page is a visual tour de force, a blueprint of creative inspiration, and a journey of discovery that will keep your eyes shifting back and forth between each Lois concept and the seed that gave it life.
George Lois is advertising's most famous art director, the original ""Mr. Big Idea."" Time magazine called Lois, ""a media renaissance man... an iconoclastic genius... a legendary advertising guru."" He founded the creative revolution that spawned modern advertising, as his iconoclastic talent created icons - dramatizing the problems, solutions, foibles, and promises of American life. Indeed, most astute media critics recognize Lois as a pioneering avant-garde mover of the culture. In this mind-boggling archeological dig into his oeuvre, Lois discovers, and reveals, the influences on his unforgettable concepts as he probes the echoes in his mind's eye, tracing more than one hundred of his ""Big Ideas"" back to the origin of each concept. Each double-page is a visual tour de force, a blueprint of creative inspiration, and a journey of discovery that will keep your eyes shifting back and forth between each Lois concept and the seed that gave it life.
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...
Knygoje „Jaunasis Holivudas“ pateikiami portretų fotografės Claiborne Swanson Frank darbai, kurios pirmąją knygą „American Beauty“ (lt. Amerikietiškas grožis) „Assouline“ leidykla išleido 2012 m. Swanson Frank nufotografavo daugiau nei 60 karščiausių, perspektyvių šiandieninio Holivudo moterų, o įkvėpimo sėmėsi iš senojo Holivudo. Tarp šių moterų buvo...