Valentino Rosso (lt. Raudonasis Valentinas) „Mados namams „Valentino“ raudona nėra paprasčiausiai spalva. Tai niekada neblėstantis ženklas, logotipas, ikoniškas prekės ženklo elementas, vertybė“. Niekas raudonos nesupranta taip gerai, kaip „Valentino“. Knygoje „Valentino Rosso“ švenčiama šių Italijos namų draugystė su raudona spalva ir atskleidžiami...
ASSOULINE knyga "Jarger-LeCoultre:Reverso"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.
This richly illustrated volume traces the story of one of the world’s most recognizable wristwatches through archive images and original photography, together with an evocative text by noted author, historian, journalist, and horological specialist Nicholas Foulkes. Born in 1931, at the height of the Art Deco period, the Reverso was created in response to the challenge of designing a wristwatch that could withstand the rigours of polo matches. It captured the essence of the time – a period when the spirit of modernity changed everything, from social mores to architecture, music, sport and every field of design. Epitomizing this spirit with its sleek form and unique reversible case, the Reverso has remained an eternal expression of modernity for 90 years, continually reinventing itself while never compromising its identity. Its blank metal flip side, which began as a purely functional solution, became a canvas for creative expression, decorated with enamel, engravings or gemstones. As well as tracing the history of the watch and its evolution over the past nine decades – with more than 50 calibres and several hundred dials – the book explores the social milieu and cultural changes that provided the backdrop to the creation of the Reverso and, later, its continued reinvention. It shares the stories of more than a dozen Reverso owners who have personalized their watches in deeply meaningful ways. And it also tells the fascinating story of Jaeger-LeCoultre’s founders, their inventions that have had a profound impact on horological history, and the Maison’s development as an integrated Manufacture with 180 skills brought together under one roof.
This richly illustrated volume traces the story of one of the world’s most recognizable wristwatches through archive images and original photography, together with an evocative text by noted author, historian, journalist, and horological specialist Nicholas Foulkes. Born in 1931, at the height of the Art Deco period, the Reverso was created in response to the challenge of designing a wristwatch that could withstand the rigours of polo matches. It captured the essence of the time – a period when the spirit of modernity changed everything, from social mores to architecture, music, sport and every field of design. Epitomizing this spirit with its sleek form and unique reversible case, the Reverso has remained an eternal expression of modernity for 90 years, continually reinventing itself while never compromising its identity. Its blank metal flip side, which began as a purely functional solution, became a canvas for creative expression, decorated with enamel, engravings or gemstones. As well as tracing the history of the watch and its evolution over the past nine decades – with more than 50 calibres and several hundred dials – the book explores the social milieu and cultural changes that provided the backdrop to the creation of the Reverso and, later, its continued reinvention. It shares the stories of more than a dozen Reverso owners who have personalized their watches in deeply meaningful ways. And it also tells the fascinating story of Jaeger-LeCoultre’s founders, their inventions that have had a profound impact on horological history, and the Maison’s development as an integrated Manufacture with 180 skills brought together under one roof.
Panašūs produktai
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
Jau šimtmetį „Cartier“ ikonografijoje tyliai savo kelią mina pantera – išdidi vertingo žymiojo „Cartier“ žvėryno vadė. Joks kitas kūrinys ar papuošalas nėra taip neišardomai emociškai susijęs su išskirtiniu XX amžiaus moterų stiliumi ir šiuolaikinio moteriškumo idealais kaip jau šimtmetį populiariausiu „Cartier“ simboliu esantis gyvūnas. Pantera nuo senų...
Tiek vienas trapus žiedas paprastoje skaidrioje vazoje, tiek nuostabi ir didelė spalvingų žiedų puokštė puikiai pabrėžia atmosferą ir kaip niekas kitas praskaidrina nuotaiką. Jau daug amžių gėlių grožis įkvepia dailininkus, dizainerius, poetus ir daugybę kitų kūrėjų: XVII amžius olandų meistrus, tokius impresionistus kaip Manė ar Van Gogas, fotografą...
Chanel 3-Book Slipcase (New Edition) (lt. 3 knygų „Šanel“ rinkinys (Naujas leidimas)) „Papuošimai – tai mokslas! Grožis – tai ginklas! O kuklumas – tai elegancija!"- Gabrielle Chanel „Assouline“ ir „Chanel“ pristato naują, atnaujintą trilogiją, kurioje atiduodama pagarba laikui nepavaldžiai „Chanel“ mados namų dvasiai ir paveldui. Dėkle yra trys memuarų...
Kapris – kurortinė sala, kurios istorija siekia geriausius Romos imperijos laikus, ilgą laiką buvo laikoma ypatinga, senovinio žavesio kupina vieta. Gydytojas Axel Munthe savo pacientams rekomenduodavo jos gryną orą kaip vaistą nuo bronchito, kino režisierius Jean-Luc Godard čia 1963 m. filmavo savo filmą „Panieka“, o literatūros ikonos, įžymybės, poetai...
Knygoje „Jaunasis Holivudas“ pateikiami portretų fotografės Claiborne Swanson Frank darbai, kurios pirmąją knygą „American Beauty“ (lt. Amerikietiškas grožis) „Assouline“ leidykla išleido 2012 m. Swanson Frank nufotografavo daugiau nei 60 karščiausių, perspektyvių šiandieninio Holivudo moterų, o įkvėpimo sėmėsi iš senojo Holivudo. Tarp šių moterų buvo...