TASCHEN knyga „LOGO DESIGN GLOBAL BRANDS“

576758
Atsiliepimai (0)

Sveiki atsivertę išsamiausią logotipų katalogą. Šioje enciklopedijoje prožektorių šviesa nukreipiama į tarptautinių įmonių identifikavimą – čia surinkta apie 4500 prekės ženklų su informacija apie dizainerius, sukūrimo metus, valstybę ir prekės ženklą. Knyga, kurioje pristatomas šiandienos vizualiosios kultūros tyrimas, yra patogaus, nešiojamo dydžio.

Mūsų laikų ženklai

Nepaprastas logotipų rinkinys: antras raundas

Po bestseleriu tapusio logotipų vadovo „Bibliotheca Universalis“ pristatomas antrasis tomas, kuriame dėmesys sutelkiamas į įmonių tapatybę. Globaliame pasaulyje vis daugiau simbolių atspindi tokias vertybes kaip pasitikėjimas, kokybė ar patikimumas. Šiame kataloge aiškiai parodoma, kaip tekstai susiejami su vaizdais ir idėjomis, kuriant išskirtinius prekės ženklus.
Šiame leidinyje rasite apie 4500 logotipų, skirtų oro linijoms, maisto parduotuvėms, sporto aprangai ir kompiuteriams, muziejams, žurnalams, automobilių modeliams, muzikos įrašų bendrovėms, vaistams ir interneto portalams, kartu su išsamia bazine informacija apie dizainerius, kilmės metus ir šalį, prekės ženklus ir įmones. Tai puiki pagalbinė knyga visiems, besidomintiems prekės ženklo įvaizdžio kūrimo idėjomis ir koncepcijomis.

Redaktorius

Julius Wiedemann studijavo grafinį dizainą ir rinkodarą ir dirbo meno redaktoriumi laikraščiuose ir žurnaluose Tokijuje, kol 2001 m. prisijungė prie „TASCHEN“. Jis dirbo, rengiant tokius leidinius kaip „Illustration Now!“ ir „Record Covers“ serija, parengė infografinę knygų apie reklamą ir vizualiąją kultūrą kolekciją.

Knygos detalės:

Knyga kietais viršeliais, 14 x 19,5 cm, 1,05 kg, 608 puslapiai

ISBN 978-3-8365-7675-8

Leidimas: anglų kalba, prancūzų kalba, vokiečių kalba.

576758

Mūsų laikų ženklai

Nepaprastas logotipų rinkinys: antras raundas

Po bestseleriu tapusio logotipų vadovo „Bibliotheca Universalis“ pristatomas antrasis tomas, kuriame dėmesys sutelkiamas į įmonių tapatybę. Globaliame pasaulyje vis daugiau simbolių atspindi tokias vertybes kaip pasitikėjimas, kokybė ar patikimumas. Šiame kataloge aiškiai parodoma, kaip tekstai susiejami su vaizdais ir idėjomis, kuriant išskirtinius prekės ženklus.
Šiame leidinyje rasite apie 4500 logotipų, skirtų oro linijoms, maisto parduotuvėms, sporto aprangai ir kompiuteriams, muziejams, žurnalams, automobilių modeliams, muzikos įrašų bendrovėms, vaistams ir interneto portalams, kartu su išsamia bazine informacija apie dizainerius, kilmės metus ir šalį, prekės ženklus ir įmones. Tai puiki pagalbinė knyga visiems, besidomintiems prekės ženklo įvaizdžio kūrimo idėjomis ir koncepcijomis.

Redaktorius

Julius Wiedemann studijavo grafinį dizainą ir rinkodarą ir dirbo meno redaktoriumi laikraščiuose ir žurnaluose Tokijuje, kol 2001 m. prisijungė prie „TASCHEN“. Jis dirbo, rengiant tokius leidinius kaip „Illustration Now!“ ir „Record Covers“ serija, parengė infografinę knygų apie reklamą ir vizualiąją kultūrą kolekciją.

Knygos detalės:

Knyga kietais viršeliais, 14 x 19,5 cm, 1,05 kg, 608 puslapiai

ISBN 978-3-8365-7675-8

Leidimas: anglų kalba, prancūzų kalba, vokiečių kalba.

576758

Panašūs produktai