ASSOULINE knyga „Art Deco Style"

800220
Atsiliepimai (0)

„Norint sukurti kažką išliekančio, pirmiausia reikia norėti sukurti kažką, kas išliks visiems laikams“, - Émile-Jacques Ruhlmann.

Dvidešimto amžiaus pradžioje pasaulis troško naujo dizaino stiliaus, įkūnysiančio šiuolaikinę kultūrą. Pastangos sukurti dizaino kalbą, tinkančią šiuolaikinio pasaulio poreikiams ir skoniui įgavo formą pirmaisiais naujojo amžiaus dešimtmečiais, o aiškiai susiformavo 1925 m. Paryžiuje Tarptautinės dekoratyvinių menių ir šiuolaikinės pramonės parodos metu. Art deco laikotarpiu pasireiškė daugybė dekoratyvinių įtakos formų, įskaitant atnaujintus istorinius stilius, egzotinių elementų pristatymą ir avangardo srovių pritaikymą, pavyzdžiui, geometrines kubizmo abstrakcijas.

Art deco nėra vienas stilius ar bendras judėjimas. Tai dizaino kalba, atspindinti dekoratyvinį požiūrį į dizainą, kas atitiko vartotojų poreikius tarpukariu. Kiekvienai disciplinai pritaikyti taikomieji menai leido Art deco tam tikra prasme pasireikšti visame pasaulyje. Tikriausiai tai buvo pirmoji dizaino kalba, kuriai pavyko tai padaryti. Art deco labiausiai žavi savo dekoratyvinėmis savybėmis, kurias vartotojai laiko patraukliomis ir žavingomis. Art deco stilius įkūnija tiek dizainerių, tiek vartotojų vaizduotėje gimusius vaizdus, pradedant dangoraižiais, lokomotyvais, automobiliais ir vandenynų laineriais ir baigiant mada, reklama bei kasdieniniais baldais ir prietaisais namams.

Laikotarpiu tarp dviejų pasaulinių karų besivystęs Art deco stilius unikaliai išreiškiamas skirtingose vietose visame pasaulyje. Jis simbolizuoja modernumą, rafinuotumą, žavesį ir optimistišką požiūrį į technologinę pažangą. Pomėgis Art deco stiliui baigėsi su Antruoju pasauliniu karu, bet vėl sugrįžo 1960-aisiais. Vis dėlto, jo žavesys tebėra stiprus ir šiandien. Knygos „Art Deco Style“ įžangą parašė ekspertas Jared Goss, joje gausu užburiančių nuotraukų, atskleidžiančių daugialypį šio pasaulinio dizaino fenomeno žavesį ir jo nesibaigiantį patrauklumą.

Išleidusi sėkmingą „Kelionių“ seriją, „Assouline“ leidykla pristato „Stilių“ seriją, kurioje pristatomi ikoniškiausi meno judėjimai, jų poveikis ir tebesitęsianti įtaka šiandieninei mūsų kultūrai.

300 puslapių.

200 iliustracijų.

Anglų kalba.

Išleista 2021-10

W 24.76 x L 33.02 x D 3.56 cm.

Kietas viršelis.

ISBN: 9781649800220

2.313 kg.

800220

Art deco nėra vienas stilius ar bendras judėjimas. Tai dizaino kalba, atspindinti dekoratyvinį požiūrį į dizainą, kas atitiko vartotojų poreikius tarpukariu. Kiekvienai disciplinai pritaikyti taikomieji menai leido Art deco tam tikra prasme pasireikšti visame pasaulyje. Tikriausiai tai buvo pirmoji dizaino kalba, kuriai pavyko tai padaryti. Art deco labiausiai žavi savo dekoratyvinėmis savybėmis, kurias vartotojai laiko patraukliomis ir žavingomis. Art deco stilius įkūnija tiek dizainerių, tiek vartotojų vaizduotėje gimusius vaizdus, pradedant dangoraižiais, lokomotyvais, automobiliais ir vandenynų laineriais ir baigiant mada, reklama bei kasdieniniais baldais ir prietaisais namams.

Laikotarpiu tarp dviejų pasaulinių karų besivystęs Art deco stilius unikaliai išreiškiamas skirtingose vietose visame pasaulyje. Jis simbolizuoja modernumą, rafinuotumą, žavesį ir optimistišką požiūrį į technologinę pažangą. Pomėgis Art deco stiliui baigėsi su Antruoju pasauliniu karu, bet vėl sugrįžo 1960-aisiais. Vis dėlto, jo žavesys tebėra stiprus ir šiandien. Knygos „Art Deco Style“ įžangą parašė ekspertas Jared Goss, joje gausu užburiančių nuotraukų, atskleidžiančių daugialypį šio pasaulinio dizaino fenomeno žavesį ir jo nesibaigiantį patrauklumą.

Išleidusi sėkmingą „Kelionių“ seriją, „Assouline“ leidykla pristato „Stilių“ seriją, kurioje pristatomi ikoniškiausi meno judėjimai, jų poveikis ir tebesitęsianti įtaka šiandieninei mūsų kultūrai.

300 puslapių.

200 iliustracijų.

Anglų kalba.

Išleista 2021-10

W 24.76 x L 33.02 x D 3.56 cm.

Kietas viršelis.

ISBN: 9781649800220

2.313 kg.

800220

Panašūs produktai