ASSOULINE knyga „Veuve Clicquot"

285397
Atsiliepimai (0)

„Pasirinkę šį knygų leidėjo „Assouline“ leidinį, burbuliukus jausite dar ilgai po to, kai ištuštinsite butelį“ - „Fashion Beans“, JK

Našlė Clicquot Ponsardin (Kliko Ponsardin) jau 250 metų laužo stereotipus. 1775 m. išradusi rausvą šampaną, vėliau bendradarbiaudama su tokiais novatoriais kaip Andrée Putman ir Campana broliai, ši įmonė niekada neatmeta naujo iššūkio, kad uždegtų ir sužavėtų savo gerbėjus.

1805 m. paveldėjusi šampano namus, ponia Clicquot, tapusi veuve(našle) Clicquot Ponsardin, vadovavosi moto „Yra tikviena kokybė – geriausia“ ir sukūrė pirmą vintažinį šampaną ir nuosėdų iš butelių pašalinimo metodą – dvi svarbiausias šampano gamybos naujoves. Net ir po kelių šimtmečių ši geltona šampano etiketė tebekuria istoriją ir atstovauja atskirą gyvenimo būdą, o ne tik gėrimą. 2010 m. „Veuve Clicquot“ šampano namai Reimse vėl atsidarė po ketverius metus trūkusios renovacijos, kuriai vadovavo interjero dizaineris Bruno Moinard. Šiuo metu aštuoniolikto amžiaus „Hôtel du Marc“ medines sienas puošia šiuolaikiniai Yayoi Kusama, Karen Knorr ir Pablo Reinoso darbai. Čia atrasite puikų dizaino, meno ir gastronomijos derinį ir galėsite pasimėgauti puikiu vynu. „Veuve Clicquot“ gėrimą renkasi dalyvaujantieji „Goodwood“ žiedo lenktynėse Jungtinėje Karalystėje pavasarį, žaidžiantieji polo aikštelėse Niujorke vasarą, ar žiemą besilinksminantieji Rio karnavale.

2013 m. „Veuve Clicquot“ pradėjo bendradarbiauti su Mišelino šefu Joël Robuchon, tad šių namų vynai užima garbingo svečio vietą kiekviename iš jo dvidešimt trijų restoranų. Kitais metais, bendradarbiaujant su Ferrrari, sukurta riboto leidimo „Veuve Clicquot Maranello“ kolekcija. Šampano namai aktyviai dalyvauja tvariame judėjime, mažindami kenksmingų medžiagų išleidimo kiekius iš „Hôtel du Marc“ ir pristatydami ekologišką „Naturally Clicquot“ pakuotę, gaminamą iš puikiose Šampanės kalvose užaugintų vynuogių minkštimo – tokią pakuotę visame pasaulyje jie pagamino pirmieji. Laviruodami tarp tradicijų ir turtingųjų norų, meistriškumo ir požiūrio, šie namai, metams bėgant, ištobulino gyvenimo būdą „à la Clicquot“ – puikių, autentiškų produktų ir klasikinės kultūros sinonimą.

240 puslapių

150 iliustracijų

Anglų kalba

Išleista 2016-12

W 24.89 x L 33.1 x D 3.18 cm

Kietas viršelis

ISBN: 9781614285397

2.0 kg

285397

1805 m. paveldėjusi šampano namus, ponia Clicquot, tapusi veuve(našle) Clicquot Ponsardin, vadovavosi moto „Yra tikviena kokybė – geriausia“ ir sukūrė pirmą vintažinį šampaną ir nuosėdų iš butelių pašalinimo metodą – dvi svarbiausias šampano gamybos naujoves. Net ir po kelių šimtmečių ši geltona šampano etiketė tebekuria istoriją ir atstovauja atskirą gyvenimo būdą, o ne tik gėrimą. 2010 m. „Veuve Clicquot“ šampano namai Reimse vėl atsidarė po ketverius metus trūkusios renovacijos, kuriai vadovavo interjero dizaineris Bruno Moinard. Šiuo metu aštuoniolikto amžiaus „Hôtel du Marc“ medines sienas puošia šiuolaikiniai Yayoi Kusama, Karen Knorr ir Pablo Reinoso darbai. Čia atrasite puikų dizaino, meno ir gastronomijos derinį ir galėsite pasimėgauti puikiu vynu. „Veuve Clicquot“ gėrimą renkasi dalyvaujantieji „Goodwood“ žiedo lenktynėse Jungtinėje Karalystėje pavasarį, žaidžiantieji polo aikštelėse Niujorke vasarą, ar žiemą besilinksminantieji Rio karnavale.

2013 m. „Veuve Clicquot“ pradėjo bendradarbiauti su Mišelino šefu Joël Robuchon, tad šių namų vynai užima garbingo svečio vietą kiekviename iš jo dvidešimt trijų restoranų. Kitais metais, bendradarbiaujant su Ferrrari, sukurta riboto leidimo „Veuve Clicquot Maranello“ kolekcija. Šampano namai aktyviai dalyvauja tvariame judėjime, mažindami kenksmingų medžiagų išleidimo kiekius iš „Hôtel du Marc“ ir pristatydami ekologišką „Naturally Clicquot“ pakuotę, gaminamą iš puikiose Šampanės kalvose užaugintų vynuogių minkštimo – tokią pakuotę visame pasaulyje jie pagamino pirmieji. Laviruodami tarp tradicijų ir turtingųjų norų, meistriškumo ir požiūrio, šie namai, metams bėgant, ištobulino gyvenimo būdą „à la Clicquot“ – puikių, autentiškų produktų ir klasikinės kultūros sinonimą.

240 puslapių

150 iliustracijų

Anglų kalba

Išleista 2016-12

W 24.89 x L 33.1 x D 3.18 cm

Kietas viršelis

ISBN: 9781614285397

2.0 kg

285397

Panašūs produktai