Prancūzai J. Ozoufas ir D. Gindre'as sukūrė išskirtinius skalbiklius: ,,Nes skalbti yra malonu!''

Prancūzai J. Ozoufas ir D. Gindre'as sukūrė išskirtinius skalbiklius: ,,Nes skalbti yra malonu!''

Prieš keliolika metų prancūzas Jeanas Noelis OZOUFAS (45) buvo pasiekęs karjeros finansų srityje ir dirbo dideliame Paryžiaus banke. Jei tuomet kas nors būtų pasiteiravęs, ar jis mėgsta skalbti, klausimas būtų nuskambėjęs mažų mažiausiai keistai. Tačiau šiandien tokį klausimą jam galite užduoti drąsiai – ir Jeanas Noelis, kompanijos „Antoine Parfums“ vadovas, be jokių dvejonių atsakys „taip“.   

Kalbant apie „Antoine“ pradžią, reikėtų nusikelti keturiasdešimt metų atgal: tuomet Paryžiaus vaikų darželyje susitiko du maži berniukai ir tapo geriausiais draugais. Bičiulystė nenutrūko ir jiems augant: Jeanas Noelis Ozoufas pasuko į finansus, o Dominique Gindre, nuo mažens jautęs aistrą kvapams, įstojo į vieną geriausių Prancūzijos parfumerių mokyklų. „Pasiekęs karjeros aukštumų, Dominique sugebėjo išsaugoti prigimtinį kuklumą, - šypteli Jeanas Noelis. - Savo talentą jis pademonstravo didžiosiose parfumerijos kompanijose – o, patikėkite manimi, ten patekti nėra lengva, jei nesi nuostabus. Galiausiai jis prisijungė prie šveicarų parfumerijos giganto „Givaudan“. Bet man didžiausią įspūdį daro tai, kad Dominique vis dar sugeba kurti paprastus kvapus, kuriuos žmonės iškart pamilsta. Parfumerijoje išsaugoti tą genialų paprastumą – tikras iššūkis, tai retam pavyksta.“

Metams bėgant bičiuliai vis pamąstydavo apie bendrą verslą. „Neverta kelti kojos ten, kur esi visiškai svetimas, - teigia Jeanas Noelis. - Visi esame prisiklausę startuolių istorijų: „Pabudau su mintimi, kad iki šiol niekas nesukūrė ekologiškos arbatos vaikams“ arba „Norėjau nusipirkti kojinių, bet nepatiko spalvos, todėl nutariau sukelti revoliuciją kojinių pasaulyje“. Problema yra ta, kad jei tu nedirbi maisto ar tekstilės pramonėje, tai nieko ir nesukursi - tebūsi tik perpardavėjas. O mes norėjome savo produktą kurti patys – taigi atsidūrėme parfumerijos pasaulyje. Dominique yra „nosis“, profesionalus ir patyręs parfumeris: jis kuria visus „Antoine“ aromatus. „Antoine“ skalbikliai mudviem nėra tiesiog skalbikliai - tai kūriniai, į kuriuos įdedame nemažą dalį savęs.“    

2010-aisiais įsteigę „Antoine Parfums“, Jeanas Noelis ir Dominique pristatė pirmąjį savo produktą – parfumuotą skalbiklį „Classic“. „Tai buvo drąsus žingsnis, - prisimena kompanijos vadovas. – Skalbimas žmonėms asocijuojasi su neįdomia buitimi, o skalbikliai ir minkštikliai – su pigia ryškiaspalve plastmase prekybos centruose, aštriai kvepiančioje lelijomis, levandomis ar pušimis. O čia staiga pasirodome mes su savo subtiliu stikliniu buteliuku, kuris yra toks elegantiškas, kad jo nereikia slėpti vonios spintelėje, ir pristatome pirmąjį skalbiklį, skirtą... vyrams. Iki tol rinkoje to nebuvo. Mūsų žinutė buvo paprasta: rinkitės „Antoine“, jei norite, kad jūsų marškiniai dvelktų vyriškais kvepalais. Mūsų produktai skirti buitiniam naudojimui, bet jie vis tiek yra aukštoji parfumerija – todėl parduodami ne prekybos centruose, o jaukiuose salonuose ir butikuose, kur galima išbandyti kvapus. Pirkėjai įvairiose šalyse tą žinutę suprato labai greitai: jie pamilo skalbiklio kvapą, ėmė prašyti, kad sukurtume ir tualetinį vandenį. Aromatas patiko ir moterims: tai buvo signalas sukurti visą produktų liniją, kad tuo pačiu kvapu dvelktų ne tik patalynė ir drabužiai, bet ir kūno oda.“

„Antoine“ kvapai ne tik puikūs, bet ir išlieka skalbiniuose stebėtinai ilgai. „Savo produktus vadinu ne skalbikliais, o kvepalais, kurie skalbia drabužius, - juokiasi Jeanas Noelis. - Gamyboje Dominique naudoja tas pačias žaliavas, iš kurių kuriami aukščiausios klasės kvepalai, todėl „Antoine“ skalbinių kvapas sklandžiai dera su kitų gamintojų prabangiais kvepalais. Esame suskirstę savo produkciją į vyrišką ir moterišką linijas – dėl parfumerijos pasaulyje priimtų nuostatų, tačiau kiekvienas gali jas laužyti ir išsirinkti kvapą, kuris jam patinka.“ Visose „Antoine“ produktų linijose galima užuosti pagrindinę medžio ir ambros natą, o toliau jau prasideda improvizacijos. „Classic“ linija yra universalaus vyriško aromato: jis raminantis ir diskretiškas, labai miela po darbo dienos grįžti namo ir atsipalaiduoti jo apsuptyje. „Intense“ yra aromatas su charakteriu: jis dvelkia pačiuliais ir oda. „To kvapo nenuslėpsite: aplinkiniai jį iškart įsimins, net jei išeisite iš kambario, jo delksmas vis tiek liks ore“, - šypteli „Antoine Parfums“ vadovas. „Pour Elle“ yra moteriškas gėlių aromatas, niekada neišeinantis iš mados: jis tuo pat metu ir stiprus, ir delikatus. „O „Jasmine“ yra drąsus įsiveržimas į visiems pažįstamos gėlės visatą, - tikina Jeanas Noelis. - Tai tikra odė jazminų gerbėjams. Neslėpsiu, jis mano mėgstamiausias. Mano žmonai labiausiai patinka „Pour Elle“; „Intense“ mudviejų nosims kiek per stiprus, bet mielai juo skalbiame sportinius drabužius. Skonis taisyklių neturi: kad ir kurį „Antoine“ kvapą pasirinksite – jis bus subtilus ir jus nustebins, nes niekada to nesitikėjote iš skalbiklio.“ 

Kompanijos vadovas iš savo klientų prisiklauso visokių smagių istorijų. „Klientė pasakojo pardavusi savo drabužius „Vinted“ svetainėje, o po kurio laiko sulaukusi pirkėjo žinutės: „Viskas tiko, tik maldauju, pasakykite, kokį skalbiklį naudojote!“ Jaunos mamos rašo, kad jų vaikai žaidimų aikštelėse dažnai sulaukia kitų tėvelių klausimų, kuo išskalbti jų drabužiai. Kai kurie žmonės prisipažįsta tokiais atvejais meluojantys: jie nenori, kad aplinkiniai sužinotų paslaptį ir pradėtų kvepėti taip pat - nori pasilikti „Antoine“ tik sau.“

Lietuvą Jeanas Noelis atrado prieš penkerius metus, kai susipažino su „Krispo“ salonų savininkais Kristina ir Povilu Stroliais. Vadovas pripažįsta: savo produktus patiki tikrai ne bet kam, bet „Krispo“ pelnė jo pasitikėjimą, o atvykus į Lietuvą tas pasitikėjimas tik sustiprėjo. „Lietuva man asocijuojasi su... nuostaba, - šypsosi jis. – Neatsistebiu šalies modernumu, technologijomis: sykį teko plaukti baidarėmis gūdžiame Lietuvos miške – ir mano mobilusis telefonas vis dar gaudė 4G ryšį, kas Prancūzijoje būtų tiesiog neįsivaizduojama. Stebino žmonių, kuriuos sutikau, atvirumas ir nuoširdumas: visi buvo malonūs ir draugiški, kas irgi labai skiriasi nuo paryžiečių. Stebino gamta: kvapą užimanti Nida ir visai nešalta Baltija, nuostabūs miškai... Sugrįšiu čia dar ne sykį.“