- Nemokamas pristatymas nuo 69€
- Nemokamas pristatymas nuo 69Eur.
- Susisiekite +370 (606) 99777 | eparduotuve@krispo.lt
- Nemokamas pristatymas nuo 69 Eur.
Didžiuosiuose Lietuvos miestuose esančiuose „Krispo“ salonuose (spalio 11 d. – „Akropolyje“, Kaune; 12 d. – „Megoje“, Kaune ir „Oze“, Vilniuje; 17 d. – „Akropolyje“, Vilniuje; 18 d. – „Panoramoje“ ir „Akropolyje“, Klaipėdoje) lankytojų laukia laimės ratas, šventiški užkandžiai bei gėrimai ir, žinoma, kvepiančios dovanos. Išskirtiniai nišinės parfumerijos asortimento pasiūlymai bei įvairūs kvapieji siurprizai paruošti ir elektroninės www.krispo.lt parduotuvės lankytojams. Planuojama gimtadienį švęsti taip, kad visiems „Krispo“ gerbėjams būtų ir smagu, ir naudinga. Todėl šį ir kitą savaitgalį profesionalios nišinės parfumerijos konsultantės salonuose lauks su gera nuotaika, šypsenomis, vaišėmis ir dovanomis.
„Mums tai tikrai svarbi ir reikšminga data, todėl nuoširdžiai kviečiame švęsti drauge. Ateikite, išbandykite mūsų naujienas, vaišinkitės ir laimėkite dovanų. Nes juk „Krispo“ – išskirtinių DOVANŲ namai. Čia ir patys išrankiausi ras visko – nuo nišinės parfumerijos išskirtinių kvepalų, kvapą gniaužiančių ir tikrus meno kūrinius atitinkančių namų kvapų bei žvakių iki nuostabaus grožio meno albumų. Mūsų prekių ženklai ir jų kūriniai sušildys jautrias ir meniškas sielas bei sužavės net ir pačius didžiausius snobus. Jaučiu, kad per penkiolika veiklos metų nuėjome ne tik tolimą, bet ir teisingą kelią. Tai rodo nuolat auganti „Krispo“ bendruomenė – ištikimi klientai ir bičiuliai, taip pat vis didėjantis naujų prekių ženklų asortimentas. Per penkiolika metų buvo visko, tačiau šiandien džiaugiuosi ir esu be galo laiminga žvelgdama į savo kolektyvą ir jausdama begalinį partnerių palaikymą“, – sakė nišinės parfumerijos ekspertė, „Krispo“ salonų įkūrėja ir vadovė Kristina Strolienė.
„Krispo“ – tai šeimos verslas, todėl ir didžioji dalis jų partnerių – šeimos, sukūrusios, kuriančios ir valdančios unikalius, nišinius prekių ženklus. „Mes dirbame su nišiniais šeimų verslais, todėl svarbiausia mūsų sutarties dalis – draugiškas ryšys, pasitikėjimas, duotas žodis ir reputacija. Ne tik mūsų partneriai, bet ir klientai nori matyti su kuo turi reikalų, todėl tiek su vienais, tiek su kitais palaikau betarpišką ryšį. Mano asmeninis telefonas nurodytas įmonės rekvizituose ir klientai visada gali kreiptis ir išsakyti savo nuomonę ar problemą. Sąmoningai taip elgiuosi, kad žmonės žinotų, jog yra kas prisiima atsakomybę. Man labai svarbu, kad mes, visa šeima, nešame „Krispo“ vėliavą ir tai yra mūsų kokybės garantas“, – sakė K. Strolienė.
Paklausta, kur slypi „Krispo“ sėkmės paslaptis, K. Strolienė net nedvejodama atsakė, kad tai – meilė nišinei parfumerijai ir savo darbui. „Jei nuo pat pradžių būtume rėmęsi tik skaičiais, nebūtume net pradėję veiklos. Tikiu, kad kiekvienas turime savo kelią, tik reikia pasikliauti visata ir eiti ten, kur veda širdis. Manau, sėkmė žmones aplanko tuomet, kai jie besąlygiškai myli savo veiklą ir tiki tuo, ką daro. Man smagu atvežti klientams naujų patirčių,











