ASSOULINE knyga "Puig, 100 Years of a Family Business"

1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.

102,00 €
Su mokesčiais
Paskutinė prekė

1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.

Aistros, žmonių ir atlikimo principais besivadovaujanti „Puig“ yra trečios kartos šeimai priklausanti tarptautinės prabangios mados, kvepalų ir kosmetikos grupė Barselonoje. Įmonę prieš 100 metų įkūrė meno gerbėjas Antonio Puig, besisukęs ano meto meno sluoksniuose. 1922 m. Puig sukūrė savo pirmąjį produktą „Milady“ – pirmąjį Ispanijoje pagamintą lūpdažį. 1940 m. išleistas „Agua Lavanda“ tapo embleminiu įmonės produktu, kurio visos sudėtinės dalys gautos Ispanijoje. Sulaukus tokio pasisekimo, nuspręsta pastatyti savo gamyklą ir įkurti savo centrą. 1960-aisiais įmonė išaugo į šiuolaikinę pasaulinę korporaciją, kuriose savo pėdsaką paliko novatoriškas dizaineris Paco Rabanne, buvo įsteigtos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros laboratorijos, čia dirbo šiuolaikiškiausi rinkodaros ir reklamos srities specialistai. Šiuo metu „Puig“ priklauso tokie ženklai kaip „Rabanne“, „Carolina Herrera“, „Jean Paul Gaultier“, „Nina Ricci“, kvepalai „Comme des Garçons“, „Prada“, „Valentino“, gaminamos tokių garsenybių kaip Antonio Banderas ir Shakira kvepalų linijos.

81900