1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
ASSOULINE knyga "Puig, 100 Years of a Family Business"
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.






Aistros, žmonių ir atlikimo principais besivadovaujanti „Puig“ yra trečios kartos šeimai priklausanti tarptautinės prabangios mados, kvepalų ir kosmetikos grupė Barselonoje. Įmonę prieš 100 metų įkūrė meno gerbėjas Antonio Puig, besisukęs ano meto meno sluoksniuose. 1922 m. Puig sukūrė savo pirmąjį produktą „Milady“ – pirmąjį Ispanijoje pagamintą lūpdažį. 1940 m. išleistas „Agua Lavanda“ tapo embleminiu įmonės produktu, kurio visos sudėtinės dalys gautos Ispanijoje. Sulaukus tokio pasisekimo, nuspręsta pastatyti savo gamyklą ir įkurti savo centrą. 1960-aisiais įmonė išaugo į šiuolaikinę pasaulinę korporaciją, kuriose savo pėdsaką paliko novatoriškas dizaineris Paco Rabanne, buvo įsteigtos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros laboratorijos, čia dirbo šiuolaikiškiausi rinkodaros ir reklamos srities specialistai. Šiuo metu „Puig“ priklauso tokie ženklai kaip „Rabanne“, „Carolina Herrera“, „Jean Paul Gaultier“, „Nina Ricci“, kvepalai „Comme des Garçons“, „Prada“, „Valentino“, gaminamos tokių garsenybių kaip Antonio Banderas ir Shakira kvepalų linijos.
192 puslapiai
150 iliustracijos
Anglų kalba
Išleidimo metai 2014
Plotis 24.99 x aukštis 32.99 x D 2.79 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614281900
2.0 kg
Aistros, žmonių ir atlikimo principais besivadovaujanti „Puig“ yra trečios kartos šeimai priklausanti tarptautinės prabangios mados, kvepalų ir kosmetikos grupė Barselonoje. Įmonę prieš 100 metų įkūrė meno gerbėjas Antonio Puig, besisukęs ano meto meno sluoksniuose. 1922 m. Puig sukūrė savo pirmąjį produktą „Milady“ – pirmąjį Ispanijoje pagamintą lūpdažį. 1940 m. išleistas „Agua Lavanda“ tapo embleminiu įmonės produktu, kurio visos sudėtinės dalys gautos Ispanijoje. Sulaukus tokio pasisekimo, nuspręsta pastatyti savo gamyklą ir įkurti savo centrą. 1960-aisiais įmonė išaugo į šiuolaikinę pasaulinę korporaciją, kuriose savo pėdsaką paliko novatoriškas dizaineris Paco Rabanne, buvo įsteigtos mokslinių tyrimų ir eksperimentinės plėtros laboratorijos, čia dirbo šiuolaikiškiausi rinkodaros ir reklamos srities specialistai. Šiuo metu „Puig“ priklauso tokie ženklai kaip „Rabanne“, „Carolina Herrera“, „Jean Paul Gaultier“, „Nina Ricci“, kvepalai „Comme des Garçons“, „Prada“, „Valentino“, gaminamos tokių garsenybių kaip Antonio Banderas ir Shakira kvepalų linijos.
192 puslapiai
150 iliustracijos
Anglų kalba
Išleidimo metai 2014
Plotis 24.99 x aukštis 32.99 x D 2.79 cm
Kietas viršelis
ISBN: 9781614281900
2.0 kg
Panašūs produktai
Iš visų didžiųjų Paryžiaus mados namų Dior turbūt yra geriausiai žinomi ir prestižiškiausi mados namai, įkūnijantys didingą Kristiano (Christian Dior) moteriškumo viziją. Netikėtai pasitraukus Ivui San Loranui (Yves Saint Laurent), švelni Marko Bohano (Marc Bohan) elegancija grąžino Dior prie jo pradinių švelnių, moteriškų siluetų, patinkančių moterims iš...
Šiame puikiame leidinyje po Palm Byčą mus lydi ilgametė jo gyventoja ir socialinė figūra Aerin Lauder. Su ja lankomės jos mėgstamuose restoranuose „Nandos“, „Renatos“, žymiuose namuose „La Follia“ ir „Villa Artemis“, praeiname pro elitines parduotuves Worth aveniu ir grožimės nuostabiais pasivaikščiojimui skirtais takais aplink Worth ežerą, tuo pačiu metu...
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją,...
Knygoje „Jaunasis Holivudas“ pateikiami portretų fotografės Claiborne Swanson Frank darbai, kurios pirmąją knygą „American Beauty“ (lt. Amerikietiškas grožis) „Assouline“ leidykla išleido 2012 m. Swanson Frank nufotografavo daugiau nei 60 karščiausių, perspektyvių šiandieninio Holivudo moterų, o įkvėpimo sėmėsi iš senojo Holivudo. Tarp šių moterų buvo...
Turkijos Rivjera, vadinama Turkio krantu, žymi nepakartojamu kalnuotu kraštovaizdžiu, gausybe mitų, savo folkloru ir ilgesne nei šešių šimtų mylių kranto linija prie Egėjo ir Viduržemio jūrų. Čia likę dviejų iš septynių senųjų pasaulio stebuklų – Halikarnaso mauzoliejaus ir Artemidė šventyklos – griuvėsiai. Pasakojama, kad tai tokia įspūdinga vieta, kad...

1994 m. šią nepriklausomą leidyklą Niujorke įkūrė Prosper ir Martine Assouline. „Assouline“ žinomi dėl savo originalios knygų koncepcijos, apjungiančios puikiai išreikštą grafinį dizainą su patraukliomis temomis. Į eklektišką leidyklos kolekciją įeina daugiau nei 1000 skirtingų pavadinimų knygų apie architektūrą, meną, dizainą, madą, kulinariją, fotografiją ir keliones, kurias parašė savo srities ekspertai.